Mobilier la comanda, calitate germana - TEL 0231 533 444

MobStar Ind - modele italiene si accesorii germane

Promovare web prin backlink

Un important element SEO a devenit crearea de link-uri reciproce de calitate.

Cum exact backlink-urile ajută SEO site-ului dvs.?

Motivul principal este că backlink-urile le spun motoarele de căutare site-ul dvs. conține conținut valoros. Prin urmare, motoarele de căutare au mai multe șanse să-ți claseze site-ul mai sus – deoarece îl consideră autoritatea într-un anumit subiect. Backlink-urile vă ajută să obțineți autoritate în ochii Google.

Dar Google nu numără doar câte backlink aveți. În schimb, judecă, de asemenea, dacă site-urile care vă trimit sunt de înaltă sau de calitate scăzută. Prin urmare, există doi factori cei mai importanți de care trebuie să țineți cont atunci când obțineți linkuri:

  • Vine de la un site web cu conținut relevant?
  • Vine de la un site web autorizat?

Deocamdată, ține cont de faptul că este esențial să eviți spamurile și linkurile foarte irelevante. Acestea fiind spuse, probabil că veți obține un link prost la un moment dat. Dar nu vă faceți griji – vom analiza cum să vă protejați de acestea puțin mai târziu.

Pentru a înțelege de ce motoarele de căutare pun un accent atât de mare pe backlink-uri și de ce ar trebui să constituie cea mai mare parte din efortul dvs. în marketingul pentru motoarele de căutare, imaginați-vă o bibliotecă universitară. Există multe cărți științifice, dar dacă există cincizeci pe aceeași temă, cum ați clasifica care dintre ele este cea mai relevantă? Sugestie: citate.

Așa este – cartea care este citată de alții ca o sursă bună este cea care câștigă cea mai mare autoritate. Acest concept de măsurare a site-urilor web a fost introdus de fondatorii Google – Larry Page și Sergey Brin într-o lucrare științifică numită „The PageRank Citation Ranking: Bringing Order to the Web” . Este o lucrare științifică complexă pentru majoritatea, așa că deocamdată aș recomanda o postare simplificată pe care am scris-o pe subiectul numit „Cum face Google Rank site-urile web” .

Citările, însă, vin și ele cu relevanță. Dacă o carte este citată de multe ori de alte persoane irelevante (gândiți-vă, de exemplu, la motoarele de mașini vs. consumabile pentru animale de companie), trebuie să vedem contextul, „de ce” pentru a judeca corect dacă există un motiv real pentru asta.